Ugostiteljstvo
Mjere kontrole štetnika u ugostiteljstvu
Kada ljudi plaćaju tvrtki da im pruži ugostiteljske usluge, bilo da je riječ o hrani ili piću, očekuju zabavno, ugodno i opuštajuće provedeno vrijeme. Ono što ne očekuju je jedan od mnogih problema koji mogu doći s neuspješnom kontrolom štetnika.
Zbog toga je kontrola štetnika vrlo važna za ugostiteljstvo. Neuspjeh u kontroli štetnika može dovesti do ozbiljnih pravnih posljedica uključujući zatvaranje objekata i novčanih kazni te katastrofalne padove u ocjenama higijene hrane; sve to može dovesti do lošeg publiciteta i naglog pada prihoda.
Zajednički pristup je apsolutno neophodan, a posebno svi trebaju znati koje su njihove uloge i odgovornosti u vezi sa suzbijanjem štetočina: kontrola štetočina zapravo je odgovornost svih. Ukoliko se ugostitelji ne pridržavaju sigurnosnih uputa te održavanjem vlastite higijene, štetnici će uzorkovati probleme u poslovanju.
Najbolji način na koji možete osigurati da se učinkovita kontrola štetočina održava u cijelom vašem ugostiteljskom poslu jest da osigurate da je vaše osoblje u potpunosti informirano o ispravnim postupcima. Osoblje treba biti obučeno o tome koji štetnici predstavljaju prijetnju poslovanju i načine na koje mogu prouzročiti štetu.
DDD mjere za ugostiteljstvo
Sa više od 30 godina rada u ugostiteljstvu, stekli smo reputaciju danim povjerenjem od niza poslovnih subjekata u zaštiti od štetočina a na dobrobit gostiju i osoblja. Bilo da se vaš ugostiteljski posao bavi ponudom hrane ili samo pićem, Kamiks eko Vam može pružiti redovita i učinkovita rješenja za kontrolu štetočina.
Naš integrirani pristup upravljanju štetočinama pomaže klijentima u ugostiteljstvu da se pridržavaju zakonskih i sigurnosnih zahtjeva te izbjegnu negativne utjecaje na poslovanje zbog kršenja higijenskih propisa, nezadovoljstva gostiju te ostalih šteta koje mogu izazvati loše DDD mjere.Naša učinkovita prilagođena rješenja za suzbijanje štetočina dizajnirana su tako da učinkovito zaštite vaše poslovanje i osiguraju ekonomičnost, istovremeno ublažujući rizike koji utječu na vaš prihod.
Čišćenje i dezinfekcija ventilacijskih i klimatizacijskih sustava u ugostiteljstvu
Čišćenje sustava ventilacije i klimatizacije važna je usluga za ugostiteljstvo zbog boravka i protoka velikog broja ljudi. Ukoliko kvaliteta unutarnjeg zraka postane loša, može uzrokovati da se Vaši gosti ne žele vratiti više u vaše restorane ili slične prostore.
Uz redovnu kontrolu i preporuke, Kamiks eko vam može osigurati efikasno čišćenje sustava te tako indirektno utjecati da Vam se poveća ili zadrži dobru reputaciju Vašeg ugostiteljskog prostora.
Čišćenje i dezinfekcija napa u ugostiteljstvu
Učestalost čišćenja nape u Hrvatskoj regulirana je putem nekoliko propisa te se zahtjeva kvartalno provođenje. Čišćenje nape moraju obavljati ovlašteni stručnjaci koji su završili program obuke i ovlašteni su za korištenje kemikalija i provođenje dezinfekcije. Kamiks eko postavlja visoke standarde obučenosti radnika koji provode ove procese.
Kako su nape površine koje, u prostorima ugostiteljskih objekata u kojima se priprema hrana, indirektno dolaze u kontakt a hranom, odnosno mogu nakupinama nečistoća ugroziti sigurnost proizvoda, bitno je redovito obavljanje procesa čišćenja i dezinfekcije istih.
Nape koje se koriste u higijenski zahtjevnijim procesima, mogu na svojim površinama taložiti masti i ostale lako zapaljive čestice te tako direktno ugroziti požarnu sigurnost prostora i objekta. Zbog ove činjenice, znatno zaprljane nape potrebno je ispravno i redovno čistiti kako ne bi ugrozile vašu sigurnost.
Kamiks eko vodi brigu oko čistoće i ispravnosti vaših napa.
Ispitivanje kvalitete zraka i čistoće površina
Prema zahtjevima klijenata, u mogućnosti smo provesti uzorkovanje zraka i površina prije i poslije obavljenog čišćenja i dezinfekcije, a radi potvrde učinkovitosti provedenih procesa. Analize se provode u akreditiranom i ovlaštenom laboratoriju.